Micha Pond Grande saulėlydis (2022 m.), 60 ″ H x 50 ″ W, aliejus ant drobės.

Micha per „Blue Void“ (2021), 36 ″ H x 48 ″ W, akrilas ir aliejus ant drobės.

Menininkas Joe Diggsas savo Ostervilio studijoje. Portretas Russ Price.

Micha tvenkinio lemputė (2023), 60 ″ H x 40 ″ W, aliejus ant drobės.

Hemisphere (2022), 30 ″ H x 40 ″ W, aliejus ant drobės.
Ankstyvas Joe Diggso gyvenimas Kyšulyje nebuvo visi viršutiniai ir omaro ritiniai. Verdeans kyšulio palikuonis, jis kovojo su subtiliu rasizmu ir atsitiktine savo vyresniojo brolio mirtimi. Pasak jo, jis, pasak jo, „klaidžiojo kaip zombis“, keliavo po pasaulį ir jautė suprantamą pyktį dėl smurtinio rasizmo aukų, kurias jis matė naujienose, kaip Rodney King ir James Byrd Jr. Per visa tai, trys dalykai, kurie jį vedė: sportuoja, meilę tapyti ir prisiminimai apie tvenkinį, kurį pravažiavo jo senelis.
Vos po Antrojo pasaulinio karo Diggso senelis, taip pat pavadintas Joe, pastatė nuomos savybių klasterį vienoje Micaho tvenkinio pusėje Ostervilyje ir sukūrė prieglobstį žmonėms, turintiems tamsesnių veido. Diggsas prisimena vasaras vaikystėje, kai tos kajutės buvo pilnos juodaodžių šeimų, kurios grįžo kiekvienais metais ir tapo jo draugais. „Plaukimas ir žaidimai, žmonės, esantys denyje, vėlai vakare žaidžia„ Pinochle “, geria, juokiasi ir nešiojasi. Kai jie pateko į turtą“, – sako jis, „tai buvo visiška laisvė“.
Galiausiai Diggsas padarė išvadą, kad jis pasaulyje nieko nematė gražesnis už tą tvenkinį, todėl jis grįžo, perėmė nuomos savybių operacijas ir apsigyveno dažyti. „Kaip afroamerikiečių menininkas, – sako jis, – nesunku pasimėgauti netinkamu elgesiu. Kai grįžau čia, supratau, kad aplinkui turiu auksą – ne, bet brangakmeniai ir brangakmeniai“.
Kai jis žvelgia iš savo studijos prie tvenkinio, jis dažo įvairias matomas formas – liemenes, šakas ir medžių kamienus bei tarpus tarp jų – ir tų formų
Tapkite galimybėmis pasinerti į abstrakciją, „portalai pirmyn ir atgal per istoriją ir laiką“, kaip jis apibūdina, kuris kartais atskleidžia jam dvasią ir protėvius. – Jie visada yra.
„Diggs“ paveikslai rodo visą gyvenimą meistriškumą, gilų spalvų supratimą ir retą sugebėjimą emociškai apnuoginti. Meno pasaulyje, dažnai apkrautame sąvokomis ir teorijomis, jis eina į gilesnę, geresnę vietą, leisdamas meilę, dėkingumą ir kartais pyktį iš savo nesąmoningo ir ant drobės. Tai retas kūrybinio sąžiningumo lygis. „Ši vieta ją išvedė“, – sako jis. „Čia galiu pasakyti savo tiesą. Kiekvienas žingsnis yra šventas pagrindas”.
Joe Diggs atstovauja Berta Walker galerija Provincetown, bertawalker.com. Norėdami pamatyti daugiau jo darbo, apsilankykite Joediggsart.com.